BAHÇEDEN GIDA ŞİRKET PROFİLİ

Ticari hayatına 1962 yılında Erdoğan Ticaret olarak başlayıp 2007 yılından itibaren Bahçeden Gıda San. Tic. Ltd. Şti. olarak devam etmektedir.

Bahçeden gıda yönetimi ve ekibi, müşteri ve pazar talepleri doğrultusunda yapılan geniş ve kapsamlı çalışma sonunda, Türkiye’nin meyve bahçesi olan Bursa’da 1999 yılında BAHÇEDEN markasının oluşumu gerçekleşmiştir.

Bahçeden markasının iddialı çıkışıyla firma reçelde, gıda sektöründe “kalite” anlamında kilometre taşlarından birini oluşturduğu inancındadır.

Firma üretimdeki yüksek kalite ve dürüst iş ahlakı ile kısa zamanda reçel sektöründe lider ve öncü kuruluşlardan biri olmayı başarmıştır. Bahçeden Gıda uzman kadrosuyla reçel ve marmelat üretimi ile gıda sektöründe başarılı bir şekilde hizmet vermektedir.

Bahçeden Gıda tüm ürünlerini SGS-FDA ve TS-EN-ISO 22000 kalite belgesiyle ileri teknoloji olanaklarından faydalanarak büyük bir titizlik ve özenle kendisine has yüksek kalitede, gelişen dünyanın yeniliklerini takip ederek üretim yapmaktadır. Böylelikle, Türkiye’nin meyve üretiminin kalbi olan Bursa’da “BAHÇEDEN” markası adı altında faaliyet gösteren firmamız başarılarının devamlılığını sağlamak için gerekli temel alt yapıya sahiptir. Bundan dolayı pazardaki lider Ulusal Market Zincirlerinin Private Label tedarikçiliğini alarak büyük sorumluluk taşımaktadır.

“Bahçeden Reçelleri” Marka Vaadi

Uluslararası düzeyde faaliyet gösteren birinci sınıf catering firmalarına, kendi iş kolunda bir numara olacak şekilde başarıyla hizmet vermektedir. Bahçeden Gıda Türkiye reçel pazarında bilinen ve saygı duyulan bir markadır.

   

Bir dilim ekmek üzerine “Bahçeden” reçellerini sürerken, marmelatlarıyla pasta pişirirken, zevkle kullandığınız ürünlerinin; doğal, saf, taze, enerjik ve sağlıklı olduğuna her kullanımda farkına varacaksınız.

Eğer hala Bahçeden Gıda’nın ürünlerini keşfetmediyseniz, ürünlerin tadına bakmanızı şiddetle tavsiye ederiz.

ÇALIŞMA POLİTİKASI

"İnsan" şirket politikamızın merkezindedir. Çünkü Bahçeden Gıda başarıya giden yolun tatmin edilmiş iş gücü olduğuna inanır. Çalışanlar firmanın tüm aktivitelerine dahildir ve bu şekilde yüksek motivasyon sağlamaktadır.

Bahçeden’in Uzun Vadeli Hedefleri

*Kaliteden asla vazgeçmemek,

*Uluslararası pazarda gelişmeye devam etmek,

*Üretim alanlarını destekleyen çeşitli faaliyetler ve fırsat olanaklarını araştırmak ve ortaya çıkarmak,

*Satışlarda %50 oranında ihracat payı yakalamak.